Skip to main content
Beantwoord

Hoe deblokkeer ik mijn sim

  • 27 June 2024
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd wegens een betalings achterstand die inmiddels al afbetaald is. Echter is mijn probleem dat als ik op mijn odido probeer in te loggen de code naar mijn geblokkeerde nummer wordt gestuurd. Verder zijn alle Odido chats continue vol en wordt ik naar een telefoonnummer gestuurd, maar ik zit in het buitenland.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @ingecoenraads, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8426, klopt dat? Daarbij zie ik dat je contact hebt gehad met één van onze collega's via de chat en dat de Roaming blokkade inmiddels is verwijderd. Wel zie ik dat je alsnog een achterstand hebt voor de factuur van mei. Het gaat om een bedrag van € 94,33 en deze had voor 24-05-2024 betaald moeten worden. Ik raad je aan om deze zo snel mogelijk te betalen om een blokkade of extra kosten te voorkomen. Je kunt het bedrag voldoen middels de iDeal knop in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Beste admin zijn  ook er mogelijkheden dat per video uitleggen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Gebruiker280624,

Er zijn geen video's die betaling uitleggen.

Wat wil je precies weten, dan kunnen we dat in stapjes uitleggen. 

Beste eric

 in algemenetaken‌ kan met screen opnames uitleggen.

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +14

Stel je vraag maar en zet de screenshots erbij. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gebruiker280624, ik heb je gebruikersnaam veranderd. Je 06-nummer als gebruikersnaam is niet handig en veilig, aangezien deze voor iedereen te zien is. We zien je vraag graag tegemoet en dan helpen we je direct verder! 😄

Reageer