Ik ben vandaag aangekomen in Spanje en kan sindsdien niks meer. Roaming staat aan en rekeningen zijn betaald. Etc. Ik kan niet in mijn app want daar is een verificatie voor nodig met SMS. Die ik dus niet kan ontvangen. Ik kan niet chatten met medewerker want iedereen bezet. Ik moet bellen. Maar dat kan ik dus niet.
help! geen internet in spanje
Beste antwoord door zachary17
Hey
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Graag wil ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld vanuit onze kant en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Inmiddels is het opgelost dank allemaal!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.