Met héél véél moeite begin december uiteindelijk een afspraak bij Guidion kunnen maken voor vandaag, 30-12. Dit was héél moeilijk omdat Guidion steeds een afspraak wilde maken in het nieuwe jaar, ipv op de opleverdatum van mijn nieuw afgesloten Odido abonnement. Maar, uiteindelijk toch een afspraak ingepland gekregen voor vandaag. 3x raden?? Vanmorgen een SMS dat de monteur is uitgevallen..... ik heb Guidion gebeld en deze medewerker zei dat het door Odido kwam, dat die de opleverdatum had opgeschoven naar 3 januari. Ik dus vervolgens met Odido gebeld en die gaven aan dat dàt niet klopt en ik "gewoon" vandaag over gezet zou gaan worden.
Guidion wéér gebeld en deze (andere) medewerker gaf aan dat het een vals SMS geweest is, want afspraak stond nog in het systeem gepland voor vandaag, rond 14:00 wist hij te vertellen.…
14:00 kwam en ging en na nóg een telefoontje waar de monteur bleef blijkt dus dat de afspraak wél is geannuleerd voor vandaag! Lekker handig, kost me een hele dag thuis zitten.…
Is niet de 1e keer dat Guidion er een zooitje van maakt, het is helaas ieder jaar gedonder met dat bedrijf. Maar wil je niet de absolute hoofdprijs voor internet betalen, dan ben je bijna wel verplicht ieder jaar over te stappen om weer in aanmerking te komen voor alle "nieuw klant voordeel"
Vandaag naast internet thuis óók overgegaan van Youfone naar Odido met mobiel internet en helaas, had ik bij Youfone gewoon netjes en goed bereik, is dit bij Odido maar één streepje, dus óók m'n mobiele internet is nu heel slecht!
Ik baal als een stekker nu dat én mobiel er kennelijk géén bereik is in mijn omgeving én thuis internet voorlopig dus niet geïnstalleerd kan worden..... leuk met een smarthome waar alles via wifi/ internet geregeld is…