Skip to main content
Beantwoord

Grote problemen bellen en internet

Sinds een dag of drie heb ik problemen met bellen en met internet. Ik heb daarnet de klantenservice gebeld, maar Ahmed kon mij niet horen, dus ik probeer het op deze manier. Als ik bel krijg ik geen verbinding, of zij horen mij niet of ik hen niet. Mijn internet via hotspot werkt ook niet meer: elke 3 minuten of vaker, valt de verbinding weg. Contactformulier versturen lukt ook niet: blijft hangen. Kan ik Odido per mail bereiken?

Beste antwoord door eric

Als het "overal" last hiervan hebt is een logische stap om eens een ander toestel te proberen. Dat is namelijk een belangrijk onderdeel van jouw verbinding.  De rest van het netwerk deel je met 6 miljoen andere Odido gebruikers en zou iedereen/ meer mensen een dergelijk probleem moeten ervaren.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi ​@Mariska12345678 ,

Nee,  geen email maar dit forum biedt ook mogelijkheden.

Eerste vraag, heb je dit "overal in Nederland " of alleen bij jou thuis? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 maart 2025

Hoi Eric,

Het is ook buitenshuis.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Als het "overal" last hiervan hebt is een logische stap om eens een ander toestel te proberen. Dat is namelijk een belangrijk onderdeel van jouw verbinding.  De rest van het netwerk deel je met 6 miljoen andere Odido gebruikers en zou iedereen/ meer mensen een dergelijk probleem moeten ervaren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen