Beste Odido,
Ik heb al meerdere netwerkklachten ingediend, en steeds wordt er gezegd dat er "toevallig” op dat moment op die specifieke plaats(en) een storing/werkzaamheden waren, terwijl dat niet op de kaart zichtbaar was.
Op jullie advies al meerdere dingen geprobeerd zoals geen 5G maar 4G gebruiken, maar ook dat werkt niet.
Het probleem is het ergst in de metro (specifiek de lijnen tussen Dijkzigt en Kralingse Zoom en van Beurs naar Slinge; tussen Wilhelminaplein en Zuidplein is er met geen mogelijkheid gebruik te maken van mobiel internet), maar ook in het centrum van Rotterdam (Lijnbaan en omgeving) en in de wijk rondom metrostation Slinge is het bijna onmogelijk.
Kortom, ik en alle andere Odido abonnees die in Rotterdam wonen en/of werken betalen voor een service die duidelijk niet geleverd wordt.
Graag verneem ik van jullie welke structurele oplossing jullie gaan toepassen voor de zeer slechte mobiele internetverbinding in Rotterdam.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineel