Skip to main content

Google Nest deurbel, iPhone en Odido Mobiel internet laad niet

  • 4 June 2024
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Hi, ik heb een iPhone en een Google Pixel telefoon

 

als ik de nest deurbel wil openen op mijn iPhone (primair) dan laad hij niet of heel traag.

als ik dit doe op mijn Pixel gaat het vrijwel direct.

bijde toestellen hebben een Odido sim.

 

als ik met mijn iPhone in het buitenland ben werkt dit probleem loos tevens ook als ik op een wifi zit

zijn er meer mensen die dit probleem ervaren met een iPhone, Nest Deurbel en ODIDO 4/5G

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi MB053, van harte welkom op de Community! Wat apart dat het met je iPhone niet goed werkt, maar gelukkig met je Google Pixel wel. Het lijkt erop dat het met de iPhone te maken heeft, aangezien het met je Google Pixel op ons netwerk wel werkt. Probeer eens een kruistest: plaats de simkaart van je Google Pixel in je iPhone. Hoe werkt de verbinding met je Nest deurbel dan? Op deze manier kunnen we e.e.a. uitsluiten. Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Marciano,

 

Dit helpt helaas niet in mijn iPhone zit een dual sim daar op beiden werkt het niet. en op de sim uit de pixel ook niet. de iPhone sim in de pixel werkt dan weer wel. het vreemde is dat het met mijn iPhone 12, 14 en 15 niet werkt op het Nederlandse 4/5G netwerk

Reputatie 6
Badge +7

Hi @MB053, wat gek zeg! Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een iPhone, doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je je het dan eventueel met een nieuwe Dual-sim kunnen proberen? Dan kunnen we in ieder geval achterhalen of het daar wel of niet aan ligt! 

het resetten van de netwerk instellingen heeft helaas geen effect gehad,

de iphone’s zijn/waren altijd up2date.

 

als ik een nieuw toestel krijg moet ik altijd een nieuwe esim aanvragen. dit heeft helaas ook geen effect. nu weet ik niet wat er gebeurt als ik mijn prive sim vervang deze is al tamelijk oud. maar dit kost me 5 euro als ik deze wil vervangen. en prive een esim aanvragen lijkt niet mogelijk.

ook als ik deze converteer naar een ESim dan word het niet beter.

Reputatie 6
Badge +7

@MB053 hmmm dat is wel gek! Had je toevallig ook al geprobeerd om de Google Nest deurbel opnieuw te koppelen? Vaak wil het ook wel eens helpen als je alles opnieuw instelt. 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer