Ik heb sinds kort een go unlimited abonnement en dacht een Huawei B818 4g modem erbij te gebruiken. Mijn vraag is of het mogelijk is om port forwarding in te stellen op een mobile netwerk?
met vriendelijk groet
Ik heb sinds kort een go unlimited abonnement en dacht een Huawei B818 4g modem erbij te gebruiken. Mijn vraag is of het mogelijk is om port forwarding in te stellen op een mobile netwerk?
met vriendelijk groet
Hoi
Een smartphone abonnement mag je volgens de ACM regels niet in een router gebruiken. Daarnaast hebben deze sims een dynamisch IP adres en zit e.e.a. achter een NAT in het mobiele netwerk. Inkomend verkeer gaat dus niet werken.
Als je dit goed wilt doen is een vaste internetverbinding of 4g voor thuis een betere oplossing.
Hoi, dank je wel voor snelle antwoord, mij werd in de Tmobile store verteld van ja hoor gewoon in de routertje stoppen. Ik kan mijn abo nog steeds stoppen( 14 dagen bedenktijd). ik zal even kijken naar 4g voor thuis , denk dat het betere optie is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.