Slechte internetverbinding sinds de overstap van T-Mobile naar Odido. Dit gemeld en speedtests uitgevoerd en naar de technische afdeling gestuurd. Blijkt dan dat ik vlakbij een storingsgebied woon? Dat was bij T-Mobile niet het geval.. Dame van de 'technische afdeling' zegt dat ik geld terug krijg vanwege het slechte internet, maar als ik haar vraag dit even per mail te bevestigen, kan dat niet. Een technische afdeling die niet kan mailen... hmm... Na vragen naar een andere optie om dit bevestigd te hebben, wordt er gewoon opgehangen. Wordt er gewerkt aan storingsgebieden? Wanneer kan ik verbetering en geld terug verwachten? Schiet mij maar lek.
De moderators gaan je verder helpen met tips en zonodig actie.
Prettige dag vandaag!
Hi
Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Hier lees je meer over de compensatie regeling. Kan je mij een terugkoppeling geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!
Hi
Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Hier lees je meer over de compensatie regeling. Kan je mij een terugkoppeling geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee!
Hey
Hi
Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.
Slechte internetverbinding sinds de overstap van T-Mobile naar Odido. Dit gemeld en speedtests uitgevoerd en naar de technische afdeling gestuurd. Blijkt dan dat ik vlakbij een storingsgebied woon? Dat was bij T-Mobile niet het geval.. Dame van de 'technische afdeling' zegt dat ik geld terug krijg vanwege het slechte internet, maar als ik haar vraag dit even per mail te bevestigen, kan dat niet. Een technische afdeling die niet kan mailen... hmm... Na vragen naar een andere optie om dit bevestigd te hebben, wordt er gewoon opgehangen. Wordt er gewerkt aan storingsgebieden? Wanneer kan ik verbetering en geld terug verwachten? Schiet mij maar lek.
Ha Paulien,
Je bent zeker niet de enige, ook ik, en met mij velen anderen, hebben hier last van. Odido houdt zich afzijdig, en hebben tig smoesjes uit hun dagboek die ze gebruiken om klanten af te poeieren. Ik wens je veel succes om door hun Berlijnse muur te komen, want mij is het nog niet gelukt namelijk!
Ik krijg nu wel privé berichten waarin mij compensatie wordt aangeboden, maar dat ze eerst de storing op moeten lossen. Heb je ook al 3 speedtests op moeten sturen? De technische dienst zijn zeker een stel amateurs, nu via de community krijg ik voor het eerst duidelijkheid. Hopelijk komt dat er voor jou ook. En we hebben dus echt recht op geld terug, zie de link die in een eerdere reactie gedeeld is. Gewoon door blijven gaan.
Je moet Odido bellen. Alle chatdossiers etcetera worden gewoon onopgelost gesloten. Ik heb zojuist gebeld en krijg nu compensatie, 1/30 van de maandelijkse netwerkkosten x het aantal dagen van de storing. Dit kan pas als de storing verholpen is (zie netwerkkaart, die het overigens niet doet in Google Chrome). Odido biedt dit niet zelf aan, je moet hier zélf achteraan. Dus alle mededelingen dat je op de hoogte wordt gehouden, kloppen niet. Zelf bellen is de enige optie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.