Skip to main content
Antwoord

Geen verbinding in het buitenland

• July 12, 2025
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Jwalker

Vandaag vertrekken naar Spanje. Tot in het vliegtuig geen probleem. Aangekomen geen netwerk, met geen mogelijkheid. Alles testen gedaan. Zelfs sim in andere tel nog geen verbinding... Hierdoor ook telefonisch niet bereikbaar....

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Jwalker 

Helpt je telefoon herstarten of handmatig een andere provider kiezen in mobiele netwerken?

Indien je een betalingsregeling of openstaande factuur hebt dan kan je een blokkade voor gebruik in het buitenland hebben. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

6 reacties

E R I C
  • is een Top Poster
  • July 13, 2025

Goedendag ​@Jwalker,

Staat je roaming aan?

Jwalker
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 13, 2025

Ja zeker

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • July 13, 2025

Hallo ​@Jwalker 

Helpt je telefoon herstarten of handmatig een andere provider kiezen in mobiele netwerken?

Indien je een betalingsregeling of openstaande factuur hebt dan kan je een blokkade voor gebruik in het buitenland hebben. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Jwalker
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 13, 2025

En hoe zou dit anders opgelost kunnen worden??

Jwalker
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 14, 2025

@Waqqas hie kunnen we dit oplossen 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jwalker, Spanje klinkt heerlijk! Ben je aan het genieten? Ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zet je deze nog in je profiel? Ik heb wel alvast met je meegekeken en ik zie geen blokkades staan. Ik zie ook dat je simkaart wel verbinding heeft gemaakt met het netwerk in Spanje. Lukt het om (handmatig) verbinding te maken met 1 van deze netwerken: Orange, Telefonica, Xfera en Vodafone. Ik zou ze allemaal proberen om te kijken welke voor jou de beste verbinding heeft. Reset ook je netwerkinstellingen in je telefoon. Dit verhelpt dit probleem ook vaak, omdat je simkaart dan echt een goede reset krijgt op 1 van de netwerken. Laat je het me weten?