Skip to main content

Hi,

Sinds gisteren middag rond 15:00 ervaar ik nogal veel problemen met mijn mobiele data. Het begon eerst dat ik geen mobiele data had terwijl me 5G en service icoontje er gewoon waren, ik dacht misschien ligt het aan de plek waar ik ben dus overgeschakeld naar 4G, aldus nogsteeds geen mobiele data. Dit gebeurde overigens op mijn werk waar ik voorheen nooit problemen met mobiele data heb ervaren. Even later merkte ik dat ik geen service had en dat SOS was ingeschakeld dus ik dacht van hmm even opnieuw opstarten, dus zodoende gedaan en SOS was weg alleen ik bleef “geen service” krijgen en mijn 5g en 4g waren compleet weg. Nu op dit moment, een dag later doet hij het soms wel, soms niet, ongeacht de plek waar ik sta en wanneer hij het doet is hij ontzettend sloom. Ik heb geen idee hoe dit komt en als ik storingen online opzoek kan ik helaas ook niks vinden. 
 

Hopelijk hebben jullie enig idee wat er aan de hand is. 
 

Met vriendelijke groet,

Yor

Hallo ​@Godsworthy 

Ervaar je hetzelfde op andere locaties in Nederland?

Misschien kan je je simkaart ook in een andere telefoon testen.


Hallo ​@Godsworthy 

Ervaar je hetzelfde op andere locaties in Nederland?

Misschien kan je je simkaart ook in een andere telefoon testen.


Ja ik ervaar dit probleem zowel op werk, als thuis, als in de sportschool. Andere telefoon ook geprobeerd, zelfde probleem. 


@Godsworthy 

Misschien ligt het aan de simkaart?

Check voor de zekerheid een simkaart van een andere provider in je telefoon om er zeker van te zijn waar het probleem precies ligt.

Een vervangende simkaart kan je via je Odido account regelen.


@Godsworthy 

Misschien ligt het aan de simkaart?

Check voor de zekerheid een simkaart van een andere provider in je telefoon om er zeker van te zijn waar het probleem precies ligt.

Een vervangende simkaart kan je via je Odido account regelen.


Dus ik moet nog betalen voor iets wat uit het niks is gebeurd? Beetje onzin als je het mij vraagt..


Hoi Yor, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Niet fijn dat je mobiele verbinding niet meer lekker werkte. Hoe is je verbinding nu? Is deze weer stabiel of merk je dat het soms nog minder is? Zijn je werk, woning en sportschool allemaal dicht bij elkaar/in dezelfde stad? Maak dan een melding via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten pakken dit dan zo snel mogelijk voor je op. Laat het me maar weten. Als je er nog last van hebt, kan ik je ook gratis een nieuwe simkaart sturen. Ik hoop dat dat het probleem dan verhelpt! 😄


Hoi Yor, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Niet fijn dat je mobiele verbinding niet meer lekker werkte. Hoe is je verbinding nu? Is deze weer stabiel of merk je dat het soms nog minder is? Zijn je werk, woning en sportschool allemaal dicht bij elkaar/in dezelfde stad? Maak dan een melding via onze dekkingskaart. Onze netwerkspecialisten pakken dit dan zo snel mogelijk voor je op. Laat het me maar weten. Als je er nog last van hebt, kan ik je ook gratis een nieuwe simkaart sturen. Ik hoop dat dat het probleem dan verhelpt! 😄

Hi Marciano, afgelopen 2 weken heb ik er amper last van gehad tot vandaag helaas weer. Ik kreeg weer een SOS melding en ik kreeg weer een melding met ‘geen service’ terwijl dit gewoon bij mij thuis is en voorheen nooit problemen heb gehad met mobiele data of service bij mij thuis. Ik denk dat er een probleem met de simkaart is en ik zou graag een nieuwe willen ontvangen. 
 

Alvast bedankt. 


Goedemorgen ​@Godsworthy, die kan ik zeker voor je bestellen! Voordat ik dat ga doen, wil ik je nog een aantal dingen vragen. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. 

Hopelijk zorgt dat voor wat verbetering! Zo niet, dan kunnen we altijd nog een nieuwe simkaart naar je opsturen. Deze kun je dan binnen 3 werkdagen verwachten bij je thuisadres. Of je kunt langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je direct helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe simkaart! 


Reageer