Skip to main content

Geen service in het buitenland

  • 22 July 2024
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Hi, 

kan iemand mij misschien helpen? ik heb helemaal geen bereik in het buitenland nu momenteel Frankrijk.

Het ligt niet aan een betalingsregeling of achterstand, roaming staat gewoon aan.

Telefoon aan en uitzetten heb ik al meerdere malen geprobeerd maar er komt helemaal geen verandering in!!!!!!!

kan iemand mij misschien helpen?

 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @chaymaek, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0138. Daarbij zie ik dat je een betalingsregeling had, maar dat je netjes alles op tijd hebt betaald en dat je nu ook helemaal bij bent. Ook zag ik dat er een blokkade voor Roaming op je account stond ingesteld, maar dat je deze inmiddels zelf via je Mijn Odido account hebt verwijderd. Start je toestel opnieuw op, dan zou het moeten werken! Je kunt eventueel ook handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Frankrijk kan je zien dat je verbinding kunt maken met Bouygues, Orange & SFR. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Reageer