Ik ben momenteel in Duitsland en ik heb geen verbinding.
Telefoon al opnieuw opgestart, roaming aan, handmatig geprobeerd verbinding te maken en meermaals vliegtuigstand aan/uit. Niks werkt.
Nu is mijn vermoeden dat dit komt door een factuur van mijn voorgaande telefoon. Deze is destijds uit mijn zak gestolen. Ik heb een betalingsregeling voor die resterende kosten.
Het kan toch niet zo zijn dat ik hierdoor nu helemaal niks kan? :(
Alle nodige info staat ingevuld op mijn profiel. Ik ben tm 15 januari in het buitenland (binnen de EU)
mvg
Beste antwoord door Njilram
Marciano van Odido schreef:
Hoi Njilram, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van het snowboarden! Doe je voorzichtig? Verbinding hebben is natuurlijk een absolute must, zeker in het buitenland. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je account er meteen bijgepakt en ik heb de blokkades zojuist opgeheven. Laat je het me weten als je weer verbinding hebt? Mocht het niet meteen lukken, herstart dan je toestel. Ik hoor het graag van je! đ
Voor meer informatie: bij een betalingsregeling komt er inderdaad een blokkade op international roaming, maar dit vinden we een tikkeltje overdreven, dus die kunnen we simpelweg voor je verwijderen.
Hallo â@Njilram Met een betalingsregeling kan je geen gebruik maken van het internet in het buitenland.
Alvast goed om te weten.
Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.
Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.
Ben je daar alleen of kan je misschien een hotspot maken met je gezelschap?
Ohja oepsie!
Ik ben niet alleen, maar aangezien ik ga snowboarden vind ik het een vreselijk idee dat ik niet bereikbaar ben of niemand kan bereiken mocht ik een ongeluk krijgen
Wat vervelend. Maar het is wel de snelste manier om weer roaming te gebruiken. Anders verder even afwachten.
Dat snap ik! Maar na wat rondspeuren op dit forum kwam ik vergelijkbare situaties tegen waarbij mensen hun blokkade tijdelijk werd opgeheven dus ik hoop dat ik hier ook voor in aanmerking kom :)
Hoi Njilram, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van het snowboarden! Doe je voorzichtig? Verbinding hebben is natuurlijk een absolute must, zeker in het buitenland. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je account er meteen bijgepakt en ik heb de blokkades zojuist opgeheven. Laat je het me weten als je weer verbinding hebt? Mocht het niet meteen lukken, herstart dan je toestel. Ik hoor het graag van je! đ
Voor meer informatie: bij een betalingsregeling komt er inderdaad een blokkade op international roaming, maar dit vinden we een tikkeltje overdreven, dus die kunnen we simpelweg voor je verwijderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.