Skip to main content

Gister ben ik aangekomen in Frankrijk, maar vanaf het moment dat ik België inreed stopte mijn internet ermee en heb ik geen verbinding meer kunnen krijgen. Ik krijg constant “geen service”.

ik heb al diverse malen geprobeerd mn telefoon aan en uit te zetten, roaming aan/uit, handmatig verbinden met diverse providers en m’n simkaart eruit gehaald maar niks werkt. Ook heb ik zover ik kan zien geen blokkades staan in het buitenland. En aangezien alles nog werkte tot het moment dat ik de Belgische grens over ging zou ik niet weten waarom alles nu niet ook werkt. 

Hallo @MelissaHoman 

Als je nog een openstaande factuur of een betalingsregeling hebt dan krijg je een blokkade op gebruik in het buitenland.


Hoi Melissa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er inderdaad een betalingsregeling actief is. Ik heb de blokkade op international roaming direct voor je opgeheven, dus je moet zo direct weer verbinding kunnen maken met de netwerken in Frankrijk. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄


Hoi Melissa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er inderdaad een betalingsregeling actief is. Ik heb de blokkade op international roaming direct voor je opgeheven, dus je moet zo direct weer verbinding kunnen maken met de netwerken in Frankrijk. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

 

Ik had inderdaad een betaalregeling, deze heb ik direct betaald. Dank voor uw hulp! Gelukkig heb ik weer service.


Superfijn dat je weer verbinding hebt, Melissa en uiteraard graag gedaan. Ik wens je nog heel veel plezier in Frankrijk! 


Reageer