Skip to main content
Beantwoord

Geen service en bereik in buitenland

  • 9 augustus 2021
  • 6 reacties
  • 1015 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds vanmorgen heb ik helemaal geen bereik en service meer in Italië, ik ben al 7 dagen in Italië en heb de afgelopen dagen helemaal geen problemen hiermee gehad.. 

Ik heb alle stappen al doorgenomen dus: telefoon opnieuw opstarten, handmatig netwerk selecteren, blokkades gecheckt.. allemaal zonder resultaat. 

Mijn vriendin gebruikt het T-mobile netwerk ‘Vodafone IT’ welke ik ook handmatig kan selecteren maar hier ook wederom geen bereik.

Ik zou hier graag support voor ontvangen.

 

Beste antwoord door Cristien

Beste @Daan0133  Welkom! 
Het probleem is bekent. TM werkt er al hard aan.

Sorry voor dit ongemak.
T-mobiel ervaart sinds vanochtend wat problemen met mobiel netwerk in Italia 🇮🇹  roaming wel aan,?

Betalingsachterstand niet aan de orde? handmatig netwerk werkt niet? Alles al geprobeerd?  Dan kan het dus daardoor komen. Wordt al hard aan gewerkt om het op te lossen! 👍

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7936 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2021

Beste @Daan0133  Welkom! 
Het probleem is bekent. TM werkt er al hard aan.

Sorry voor dit ongemak.
T-mobiel ervaart sinds vanochtend wat problemen met mobiel netwerk in Italia 🇮🇹  roaming wel aan,?

Betalingsachterstand niet aan de orde? handmatig netwerk werkt niet? Alles al geprobeerd?  Dan kan het dus daardoor komen. Wordt al hard aan gewerkt om het op te lossen! 👍


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 9 augustus 2021

Hi @Daan0133,

Cristien heeft hier inderdaad al correcte informatie doorgestuurd. Is dit bij jou misschien ook aan de orde of lag het toch aan iets anders?

Zou je anders ook nog even deze tip willen testen? Dit is een tip van een netwerkspecialist en we zijn heel benieuwd of dit alleen bij uitzondering werkt of bij iedereen met dit probleem.

WiFi uitzetten, toestel voor 15 minuten uitzetten. Daarna proberen handmatig te verbinden. Toestel écht even 15 minuten uitlaten.

We horen het graag van je, Daan!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 augustus 2021

Bedankt voor de antwoorden Cristien en David!

Dan ga ik ervan uit dat het probleem zichzelf zal verhelpen. 

 @David Ik heb de stappen doorlopen zoals omschreven maar helaas zonder resultaat.. 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 10 augustus 2021

Hi @Daan0133,

Ondertussen zouden de problemen opgelost moeten zijn. Is dit bij jullie ook al het geval? 

Als het nog niet werkt dan is het handig om handmatig te kiezen voor de netwerkprovider ‘TIM’. Met deze provider zou het namelijk sowieso moeten lukken.

Hoor graag of het opgelost is!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 augustus 2021

@David @CrisTien Beiden bedankt voor de informatie en support! Het bereik is gelukkig weer helemaal hersteld met de provider ‘TIM’. 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 10 augustus 2021

Hi Daan,

Dat is heel goed nieuws, fijn dat het allemaal weer werkt! 

Geniet van je tijd in Italië! :flag_it:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen