Hallo @Yasminahibout Welkom! Heb je soms een betaalregeling? Zo niet probeer dan een andere provider dat kan nogal verschil maken.
Ben je een nieuwe klant dan heb je de eerste 2 maanden geen service in het buitenland.
Dekking buitenland
Kijk in je my-T-Mobile of je ergens iets op blokkade heb staan bij de instellingen!
En dan nog even dit: met een betaalregeling kan je ook niet interneten in het buitenland.
Geldt dit allemaal niet laat het dan even weten zodat een moderator je verder kan helpen!
Succes
- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
Hi @Yasminahibout
Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een blokkade actief staat.
Hi T-mobile,
ik heb in belgie en andere landen geen data ik kan niet internetten en ook niet sms en ik weet niet hoe dat komt
met vriendelijke groet
barbosa
Hi @B.J.Nhoca,
Had je zelf al alles gecontroleerd in jouw instellingen en My T-Mobile of het daar misschien aan ligt? In dit topic vind je meer informatie over het gebruik van jouw abonnement in het buitenland.
Mocht je het hiermee nog niet kunnen oplossen, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik help je dan zo spoedig mogelijk verder!
Hoi @B.J.Nhoca,
Ik heb je bericht ontvangen, bedankt!
Heb gelijk gekeken of er misschien een blokkade aan onze kant actief was, maar dit is niet het geval. Alles staat aan onze kant open om gebruik te maken van mobiele diensten in het buitenland.
Heb je al eens handmatig een andere provider geselecteerd in jouw instellingen? Daarnaast is het goed om voor de zekerheid even te controleren of je roaming wel hebt ingeschakeld bij jouw mobiele internet.
Welk bericht ontvang je wanneer je probeert te SMS’en? Krijg je een foutmelding of komt het bericht er gewoon niet doorheen?
We horen het graag van je en hopelijk is het snel opgelost!
Weet niet wat er is gebeurd maar het is opgelost super bedankt
@B.J.Nhoca Fijn dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht.
Hoi ik ben in België en ik had 6 dagen lang gewoon service bereik en internet nu opeens twee dagen al geen service. Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt simkaart er uit in andere provider alles niks werkt en ik heb ook geen betalingsachterstand. Help iemand aub
Hi @Majdouline abed
Ik ga graag op zoek naar een oplossing. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik je een blokkade hebt.