Hi @RaymondRAKO wat leuk dat je voor een langere tijd in Indonesië verlijft, het schijnt daar erg mooi te zijn en ik wens je een heel fijn verblijf toe, maak er zeker een mooie tijd van! Wel zo fijn als je ook smsjes kunt ontvangen, laten we samen naar een oplossing kijken!
Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Mocht dat niet helpen, zou het ook aan je simkaart kunnen liggen. Ben je toevallig in de gelegenheid om een kruistest uit te voeren met je simkaart? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Heb je dit probleem ook als je handmatig verbinding maakt met een netwerk van een andere provider? Dit kan via de instellingen van je toestel.
Bij het nummer uit je profiel zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. We bieden eigenlijk geen support voor zakelijke klanten via onze Community. Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met één van onze zakelijke adviseurs door te bellen naar: 0800-7112. Zij kunnen je hierbij verder helpen.
Ik wil toch met meekijken of ik geen bijzonderheden zie bij je abonnement. Echter, zie ik dat 1 cijfer van de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomt met wat er in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers delen in je profiel? Dan kan ik gelijk met je meekijken!