Skip to main content
Beantwoord

geen netwerkverbinding mobiel


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb al een aantal dagen geen af nauwelijks netwerkverbinding… volgens de storingskaart zijn er geen bekende storingen…

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @DimDim 

Is het bereik beter bijvoorbeeld buiten op of andere locaties? Eventueel zou je ook je simkaart in een andere toestel kunnen testen.

En heb je al op de dekkingskaart van T-Mobile gekeken?

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2021

Hallo @DimDim 

Is het bereik beter bijvoorbeeld buiten op of andere locaties? Eventueel zou je ook je simkaart in een andere toestel kunnen testen.

En heb je al op de dekkingskaart van T-Mobile gekeken?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2021

Buiten is het wel iets beter.. maar ook minimaal… dekkingskaart gaf geen bijzonderheden aan… simkaart in andere telefoon is lastig aangezien ik geen andere telefoon voorhanden heb… 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 18 juni 2021

@DimDim 

Bekijk het eens op een andere locatie om een probleem met een mast uit te sluiten en als dat wel zo is dan kan je daar een melding van maken op de dekkingskaart.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2021

Melding maken lukt blijkbaar ook niet.. krijg een foutmelding als ik de melding wil versturen.. maar zal sowieso even kijken of er ergens in de buurt een storing is 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 18 juni 2021

Gaat het dan om een prepaid of zakelijke abonnement bijvoorbeeld?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7920 reacties
  • 18 juni 2021

@DimDim Welkom. GSM helemaal uit en opnieuw opstarten wil soms helpen.

en of je netwerkverbinding opnieuw instellen.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2021

Zakelijk abonnement.. in en uitschakelen heeft ook geen effect..


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 18 juni 2021

Met een zakelijke abonnement kan je volgens mij geen melding doen als je die rechten niet hebt.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 juni 2021

Hi @DimDim 

Heb je de dekking in je regio al gecontroleerd op onze dekkingskaart? Ik wil ook graag met je meekijken kun je aangeven om welke regio het gaat? Ervaar je dit alleen op een specifieke locatie of overal? Welke foutmelding krijg je als je een melding probeert te maken?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen