Ik heb sinds 2 dagen in zuid Afrika geen netwerk meer op mijn telefoon. Niet bellen en geen internet. Wel ook een internet op reis bundel afgesloten voor zuid Afrika. Kunnen jullie even meekijken?
geen netwerk op telefoon
Beste antwoord door freekweel
Goedemiddag
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Kun je daarna je toestel opnieuw opstarten en desnoods handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider? Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt. Ook hoor ik graag wat de uikomst is van de kruistest met je simkaart!
Hi Pharwin,
heb gisteren een tweede e-sim aangeschaft. Nu werkt het met De buitenland bundel. Heb de e-sim van AirHub verwijderd.
denk dat het zo opgelost is en zal in NL nog wel keer langs de winkel
gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.