Hallo,
Ik heb Geen netwerk na activeren eSim. Volgens mij heb ik alles goed doorgelopen en werkt de sim naar behoren. Ik zit in de VS.
Hallo,
Ik heb Geen netwerk na activeren eSim. Volgens mij heb ik alles goed doorgelopen en werkt de sim naar behoren. Ik zit in de VS.
Hallo
Wanneer je je eSIM activeert in het buitenland dan doet deze het pas na 48 uur, dit is een veiligheidsmaatregel vanuit T-Mobile.
Kan je eens het toestel opnieuw starten of handmatig een andere provider selecteren?
Heb je zelf misschien een blokkade geplaatst in My T-Mobile voor gebruik in het buitenland?
Een openstaande betaling kan er ook voor zorgen dat je hier een blokkade voor hebt of indien je nog niet langer klant bent dan 2 maanden.
Dit is toch redelijk insane. Mn telefoon is al 3 dagen niet bereikbaar. Mn oude sim werk niet meer. Ik kan via de chat niet geholpen worden en het nummer werkt ook niet of duurt veel te lang.
T-mobile help mij ajb!
Zo gaat het al de hele tijd.
Tis echt een drama in customer experience…
Hi
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je huidige simkaartnummer en je nieuwe simkaartnummer dan help ik je graag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.