Skip to main content

Geen netwerk in Colombia

  • 1 november 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik ben in Colombia, maar ik krijg geen netwerk, ik heb bij andere topics gekeken en daar staat dat ik iets bij "toegangspunten" moet wijzigen, maar op mijn iphone zie ik die optie niet. Ik wil smsjes kunnen ontvangen. 

Uitgelichte reactie

3 november 2024

Hoi Paula, van harte welkom op de Community en gaaf dat je in Colombia bent! Gaat het om het zakelijke abonnement met nummer **35? Hier op de Community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Ik zie echter wel dat er vrijdag een nieuwe simkaart is geactiveerd, klopt dat? Heb je inmiddels weer verbinding? Zo niet, neem dan snel contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via één van de andere kanalen. Ik hoop dat je snel weer verbonden bent en ik hoor het graag van je! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Paula, van harte welkom op de Community en gaaf dat je in Colombia bent! Gaat het om het zakelijke abonnement met nummer **35? Hier op de Community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Ik zie echter wel dat er vrijdag een nieuwe simkaart is geactiveerd, klopt dat? Heb je inmiddels weer verbinding? Zo niet, neem dan snel contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via één van de andere kanalen. Ik hoop dat je snel weer verbonden bent en ik hoor het graag van je! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen