Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerk buitenland

  • 24 June 2024
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Iemand enig idee, ik ben nu in Lissabon maar heb letterlijk geen verbinding, had 2 maanden geleden ook hetzelfde probleem toen ik in Duitsland was? Klantenservice geeft aan dat medewerkers bezet zijn, heb je ook niks aan. En nu ben ik dus totaal niet bereikbaar, geen internet/bellen niks. Zou alle hulp waarderen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gabriella, van harte welkom op de Community en heerlijk dat je in Lissabon bent! Ik kijk direct met je mee en ik zie dat je simkaart nog helemaal geen verbinding heeft gemaakt in het buitenland. Probeer allereerst eens je telefoon volledig uit en opnieuw aan te zetten. Dan wordt je simkaart opnieuw op het buitenlandse netwerk aangemeld.

  • Kan je anders (handmatig) verbinding maken met de netwerken MEO of NOS?
  • Soms vinden toestellen het lastig om via 4G met een buitenlands netwerk te verbinden. Wat gebeurd er als je je telefooninstellingen zet op alleen via 2G/3G verbinding te maken.
    • Als er eenmaal verbinding is gemaakt, kan je de verbinding via 4G weer aanzetten (Deze optie werkt niet op een iPhone 12 of nieuwer)

Ik hoor graag van je of dit werkt!

Hi Gabriella, van harte welkom op de Community en heerlijk dat je in Lissabon bent! Ik kijk direct met je mee en ik zie dat je simkaart nog helemaal geen verbinding heeft gemaakt in het buitenland. Probeer allereerst eens je telefoon volledig uit en opnieuw aan te zetten. Dan wordt je simkaart opnieuw op het buitenlandse netwerk aangemeld.

  • Kan je anders (handmatig) verbinding maken met de netwerken MEO of NOS?
  • Soms vinden toestellen het lastig om via 4G met een buitenlands netwerk te verbinden. Wat gebeurd er als je je telefooninstellingen zet op alleen via 2G/3G verbinding te maken.
    • Als er eenmaal verbinding is gemaakt, kan je de verbinding via 4G weer aanzetten (Deze optie werkt niet op een iPhone 12 of nieuwer)

Ik hoor graag van je of dit werkt!

 

Hi, thankyou for helping. Het is eindelijk geluk!! Ben gelijk weer blij!

wens je nog een fijne dag verder!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Gabriella, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Bedankt en jij nog een heel fijn verblijf in Lissabon! 🙌🏻

Reageer