emmakoopstra1618 schreef:
Het probleem is opeens weg. Ik had voor zo'n 2 dagen geen bereik. Het was overal en uit het niets. Op de dekkinskaart was op dat moment ook al niks gaande. Hoe weet ik zeker dat dit niet weer opeens gebeurd? Niet bellen en geen data hebben is wel eng op vreemde plekken namelijk.
Hoi @emmakoopstra1618, superfijn dat het probleem is opgelost! Wat je altijd kunt doen is onze dekkingskaart checken of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn. Je kunt ook altijd je toestel opnieuw opstarten, zodat deze opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Daarnaast kan het ook aan de software van je toestel liggen (deze moet up-to-date zijn) en je kunt je netwerkinstellingen resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als dat allemaal niet werkt, zou het eventueel ook nog aan je simkaart kunnen liggen.Je kunt dit testen door een kruistest uit te voeren. ? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin