Skip to main content

geen mobile internet

  • 3 februari 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

goedemorgen, sinds een aantal weken heb ik geen internet of soms wel maar erg zwak (H+, en het was altijd 4G). Antwoord alstublieft. Groetjes en een fijne dag verder.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 6 februari 2023

Hoi @asia.wie84, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben. In onze Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van bijvoorbeeld mobiel internet op je mobiele telefoon. Heb je een sms gekregen waarin we je vragen een keuze te maken? Maak dan je keuze op My T-Mobile. Ervaar je traag internet in het buitenland? Dan adviseren wij je om je telefoon uit en weer aan te zetten en andere netwerken te proberen.

Ervaar je problemen met je (draadloze) internetverbinding van T-Mobile Thuis? Kijk dan wat je kunt doen als je geen of slechte verbinding ervaart met je bedraad internet of wifi.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen