Sinds 8 maart geen mobiele dekking, kan niet gebeld worden of zelf bellen zonder WiFi. Zoeken op storing en dekkingskaart geeft niets aan. Zou een case zijn aangemaakt en het kan tot 10 werkdagen duren voor het opgelost is. Kan dit sneller aub
Sinds 8 maart geen mobiele dekking, kan niet gebeld worden of zelf bellen zonder WiFi. Zoeken op storing en dekkingskaart geeft niets aan. Zou een case zijn aangemaakt en het kan tot 10 werkdagen duren voor het opgelost is. Kan dit sneller aub
Beste antwoord door eric
hoi
Als op de dekkingskaart geen storing zichtbaar is dan zal die storing eerst opgezocht moeten worden. Blijkbaar hebben de systemen dat niet automatisch gedaan.Dat kan wat tijd in beslag nemen, en dan wordt er ook gekeken of er nog meer meldingen vanuit ongeveer dezelfde locatie worden gemeld.
Er kan natuurlijk ook nog iets met jouw telefoon aan de hand zijn. Als je buiten je woning staat, heb je dan wel dekking? En indien niet, op een hele andere locatie wel?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.