Al uren geen mobielnetwerk
Oh jee, dat is lastig. Heb je al op de storing pagina gekeken? Misschien is er wel een storing bij je in de buurt, of werkzaamheden.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik verneem graag een reactie van je!
Oh jee, dat is lastig. Heb je al op de storing pagina gekeken? Misschien is er wel een storing bij je in de buurt, of werkzaamheden.
Bleken werkzaamheden aan de telefoonmaast hier te zijn
Daar heb ik idd gekeken maar niets te zien
Achteraf waren hier werkzaamheden bij de telefoonmast
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.