Op zaterdag heb ik een internet bundle gekocht maar sindsdien heb ik geen mobiele internet kunnen gebruiken. Ik probeer met verschillende toestels maar niets klopt. Zou het kunnen dat de probleem aan mijn simkaart ligt, of iets anders?
Geen mobiel internet
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Joseph, goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd! Je moet natuurlijk gewoon een internetverbinding hebben. Heb je meer informatie voor me? Dan kan ik je beter helpen. Ben je op dit moment in het buitenland en heb je een Internet op Reis bundel gekocht via Mijn Odido? Zo ja, in welk land ben je? Lukt het om handmatig verbinding te maken met 1 van de netwerken daar? Dit kan via de instellingen van je telefoon. Heb je bijvoorbeeld een iPhone? Dan kan dat via Instellingen > Netwerkselectie > Automatisch uitzetten. Heb je toevallig een betalingsregeling? Dan kan je een blokkade hebben op roaming in het buitenland. Deze kan ik dan voor je opheffen. Is er een andere situatie van toepassing? Laat het me dan weten. Zet ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.