Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 29 november 2021
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik gebruik al ruim een jaar mijn mobiel abonnement voor een internetaansluiting via een Huawei E3372 dongle op een Fritzbox 7360 V2 modem. Vandaag werkt het opeens niet meer, het modem heeft geen internet. Andere lampjes branden wel, het lampje van de dongle ook. Modem en dongle herstarten helpt niet. Sim is niet geblokkeerd.

 

Bij test van de dongle op een laptop heb ik ook geen intenet. Ik word automatisch naar de t-mobile.nl site geleid maar andere websites kan ik niet bereiken.

 

Wat te doen?

Beste antwoord door Nico-xyz

Hallo Hajar, inmiddels is het opgelost.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 november 2021

Update: reboot van de dongle helpt niet.

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 december 2021

Hi @Nico-xyz 

Ervaar je nog steeds problemen hiermee? Van wat voor soort abonnement maak jij gebruik? Heb je voldoende datategoed? Je kan mij ook een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan controleer ik of je instellingen goed staan. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 december 2021

Hallo Hajar, inmiddels is het opgelost.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen