ik heb een prepaid bundel S gekocht, maar krijg geen internet. Ik heb een sms dat het actief is, maar zonder wifi heb ik nergens verbinding. aangezien ik zometeen nog naar huis moet reizen en mijn reis moet plannen heb ik dit nodig. kan iemand me helpen hoe ik internet weer aan krijg?
ik heb een prepaid bundel S gekocht, maar krijg geen internet. Ik heb een sms dat het actief is, maar zonder wifi heb ik nergens verbinding. aangezien ik zometeen nog naar huis moet reizen en mijn reis moet plannen heb ik dit nodig. kan iemand me helpen hoe ik internet weer aan krijg?
Hi
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Laat je me even weten of het hiermee is gelukt? Mocht het alsnog niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie, zodat ik gelijk met je mee kan kijken in je account!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.