Skip to main content
Beantwoord

Geen internet meer na nieuw abonnement

Beste,

sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan gisteren ( unlimited plus ) heb ik geen internet meer in Turkije.

waar zal dit door kunnen komen?

hoor graag.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Ebru1984 

Je bent al langere tijd in Turkije en eerst werkte alles wel met de pas? Met Unlimited Plus heb je de pas niet nodig omdat Turkije dan ook in de bundel zit en je kan 60GB aan data daar verbruiken.

Staan mobiele data en roaming aan? Probeer ook eens handmatig een andere networkprovider te selecteren.

Bekijk origineel

10 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

Hij zegt dat de Reis-xl pas nog actief is van 2 dagen geleden, maar desondanks geen bereik sinds de start van het nieuwe abonnement.

kan hier aub iemand naar kijken?

[Afbeelding verwijderd door moderator. Let op: je 06-nummer stond openbaar]

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 163 reacties
  • 6 april 2025

Vorig jaar was ik ook in Turkije geweest.

Toen had ik wel € 15 betaald en geen internet.

Ik bleef maar zoeken in instellingen en kwam er uit door woonplaats.

Ik drukte op woonplaats dan deed netwerk weer in de lucht.

mijn mobiel is van Samsung

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20845 reacties
  • Antwoord
  • 6 april 2025

Hallo ​@Ebru1984 

Je bent al langere tijd in Turkije en eerst werkte alles wel met de pas? Met Unlimited Plus heb je de pas niet nodig omdat Turkije dan ook in de bundel zit en je kan 60GB aan data daar verbruiken.

Staan mobiele data en roaming aan? Probeer ook eens handmatig een andere networkprovider te selecteren.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8888 reacties
  • 6 april 2025

Dat idee van Waqqas kan alleen met unlimited Plus als je abonnement van NA 5 september 2023 is. De oude t-mobile abonnementen kennen dezelfde naam, maar dan geen turkye in de bundel.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

Ik zit er al ruim een week. Pasje had ik aangeschaft omdat mijn nieuwe abonnement niet nog niet was ingegaan , dat is sinds gisteren, maar helaas sinds gisteren dus ook helemaal geen bereik meer.

ik zal even proberen handmatig een provider te zoeken.

kom er bij je op terug.

dank voor jullie reactie 👍

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

Zit het dan wel in mijn huidige abonnement? ​@eric 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

@Waqqas 

Na handmatig een provider te hebben gekozen lijkt alles gewoon te werken.

bedankt voor de tip!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

@eric 

Bedoel je mijn allereerste abonnement bij odido ( t-mobile?) ik heb mijn abonnement namelijk eind 2024 verlengd.

als Turkije er niet bij had gezeten, had ik daar dan niet op geattendeerd moeten worden door de odido adviseur?

ik heb dit abonnement namelijk puur aangeschaft om er in Turkije gebruik van te maken, en ook duidelijk tegen de adviseur gezegd

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8888 reacties
  • 6 april 2025

Als je hebt verlengd in 2024 dan heb je een Odido Helo abonnement en dan heb je inderdaad Turkije bij de Unlimited plusben premium varianten. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 6 april 2025

Top!

bedankt voor je reactie!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen