ik ben in het buitenland zowel in Oostenrijk en als ik de deur uit ga heb Ik geen wifi is normaal maar Ik kom ook niet op mijn data internet hoe kan dat en data staat aan?
ik ben in het buitenland zowel in Oostenrijk en als ik de deur uit ga heb Ik geen wifi is normaal maar Ik kom ook niet op mijn data internet hoe kan dat en data staat aan?
Heb je toevallig een betalingsregeling? Dan is roaming , volgens de voorwaarden, geblokkeerd.
ik heb zeker weten geen betalings regeling
Ok, heb je wel een netwerk verbinding, bijvoorbeeld kun je bellen? Indien niet, selecteer dan handmatig een mobiel netwerk.
Indien wel, heb je dan "data roaming " aanstaan? Welk toestel heb je en wat is de APN? internet.mobiel?
ik heb roaming aan staan en ik ben bij odido wat betreft bellen weet ik niet en APN wat is dat dan moet ik kijken bij instellingen?
ik was nu net op een optie waar APN staat maar niet aan krijg?
Check hier toestelhulp voor instellingen van jouw toestel. Maar bellen testen is toch niet zo moeilijk? Bel even een willekeurig mobiel nummer (00316xxxxxx) en kijk of de telefoon overgaat.
Hoi Arno, ik hoop dat je in Oostenrijk aan het genieten bent! Ik heb direct gekeken en ik zie geen blokkades staan, dus je zou wel gewoon een netwerkverbinding moeten maken daar. Kan je (handmatig) verbinding maken met de netwerken Hutchison Drei of Magenta?
Waar je APN instellingen kan vinden. Het verschilt een beetje welke telefoon je hebt. Het staat ongeveer onder Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiele data. De APN zou internet.mobiel moeten zijn. We horen het graag van je!
hoi Marciano leuk geprobeerd zo is er nog iemand geweest maar helaas jullie denken het te weten maar daar blijft het dan ook bij de groete
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.