Voor ik naar Italë ging heb ik mijn abbonnement overgezet naar mijn eigen naam. Nu is mijn nieuwe abbonnement ingegaan, maar deze staat niet aan? Ik heb nu geen internet, kan niet bellen en heb WiFi nodig om iets te doen. Hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik denk graag met je mee. Heb je al gecontroleerd of er een blokkade actief is wegens een betalingsachterstand? Dit kan je controleren via My T-Mobile. Heb je ook geprobeerd om handmatig verbinding te maken met een netwerk daar? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke netwerken je beste verbinding hebt. Mocht dat niet werken dan kijk ik ook graag met je mee naar je instellingen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN?
Ik hoor graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.