Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in het buitenland

• 11 april 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hallo,

Onlangs ben ik overgestapt naar Odido, nu zit ik net in het buitenland en heb ik geen internet. 
ik heb geen blokkades, geen betalingsregelingen, data roaming staat aan, telefoon is meerdere keren opnieuw opgestart, ik heb handmatig verschillende providers geselecteerd. Toch mag niks baten.

Kan iemand hiermee helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Kris, welkom bij Odido en tof dat je voor ons hebt gekozen! Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in het buitenland en ik help je graag verder. Goed dat je dit allemaal al gecontroleerd hebt. Het kan zijn dat er een blokkade is die je zelf niet (in Mijn Odido) ziet. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan check ik het meteen voor je en hef zo nodig de blokkades op! đŸ˜Š

Heb je verder alvast de volgende informatie voor me? In welk land ben je momenteel? En wat gebeurd er precies als je handmatig met een netwerk probeert verbinding te maken? Ik hoor het graag van je en dan ben je binnen no time weer verbonden!

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kris, welkom bij Odido en tof dat je voor ons hebt gekozen! Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in het buitenland en ik help je graag verder. Goed dat je dit allemaal al gecontroleerd hebt. Het kan zijn dat er een blokkade is die je zelf niet (in Mijn Odido) ziet. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan check ik het meteen voor je en hef zo nodig de blokkades op! đŸ˜Š

Heb je verder alvast de volgende informatie voor me? In welk land ben je momenteel? En wat gebeurd er precies als je handmatig met een netwerk probeert verbinding te maken? Ik hoor het graag van je en dan ben je binnen no time weer verbonden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen