Skip to main content

Beste,

Ik ben zojuist naar Duitsland gereisd voor de viering van de feestdagen, echter, onderweg is mij opgevallen dat mijn telefoon niet wilt verbinden met het duitse netwerk. Ik heb van alles geprobeerd, instellingen nagekeken, roaming aangezet, netwerk gereset, telefoon wel 6 keer uit en weer aangezet met meerdere minuten tussen uit/aan zetten. Ik zit met het handen in het haar wat ik hier aan kan doen! Izzie om advies gevraagd en een controle laten uitvoeren op achterstanden of blokkades wat dit kan veroorzaken, maar dit was ook negatief.

Ik hoop dat iemand mij een helpende hand kan uitsteken!

Je hebt geen betaling regeling en al meer dan 2 maanden je abonnement? Dan zou het moeten werken. Zoek eens handmatig naar netwerken en selecteer t-mobile. 

Hi ​@Qlock, wat leuk dat je de feestdagen in Duitsland viert, wel zo fijn als je ook een werkende internetverbinding hebt, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je een lopende betalingsregeling bij ons hebt. Bij een betalingsregeling wordt automatisch een blokkade voor Roaming op je abonnement gezet, om extra kosten te voorkomen. Nu zijn we hier niet de moeilijkste in en heb ik zojuist de blokkade voor je verwijderd. Als je je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken. Verbind dan ook handmatig met een netwerk van een andere provider. Houd wel goed in de gaten dat je de termijnen van je betalingsregeling op tijd betaald en ook je andere facturen. Anders wordt de blokkade automatisch weer teruggeplaats en dat zou zonde zijn! 

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer