Ik heb meerdere malen contact gehad over het feit dat ik op meerdere locaties geen internet en mobiel netwerk heb, ik ben dan niet bereikbaar en kan zelf ook niet bellen en internetten.
Vorige week contact gehad, ik zou terug gebeld worden, vandaag contact gehad, ik zou terug gebeld worden. Ik krijg telkens dezelfde vragen, simkaart in andere telefoon plaatsen, telefoon opnieuw opstarten etc etc
Ik werd vandaag terug gebeld maar omdat ik dus geen bereik had had ik, toen ik weer bereik had, een sms bericht van Pepijn of ik contact met hem op wilde nemen.
Ik belde uiteraard direct na het lezen van de sms en vroeg de desbetreffende jongedame of ze me door kon verbinden met Pepijn.
Ik kreeg te horen dat ik eerst WEER alle stappen moest doornemen, dus simkaart andere telefoon, opnieuw opstarten. Ik heb vriendelijke gevraagd of ze me door wilde verbinden met Pepijn omdat ik die stappen al meerdere malen met haar collega's door had genomen. Ze kon me niet doorverbinden en ik moest die stappen doen. Ik ben boos geworden en heb het gesprek beëindigd. Ik zou graag willen weten waarom ik geen internet en mobiel netwerk heb op meerdere plaatsen en wat ik daar aan kan doen. Mijn vrouw en vrienden en kennissen hebben andere providers en hebben op dezelfde plekken vol bereik, ik word hier niet vrolijk van.