Skip to main content
Beantwoord

Geen data buitenland

  • 1 juli 2024
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Beste,

Na 2 dagen op reis buiten Nederland krijg ik op geen enkele manier data via Odido netwerk. Nu in Italië, wel een sms ontvangen dat ik 40Gb uit mijn bundel zou kunnen gebruiken.
Vodafone werkt perfect op mijn telefoon. (dualsim, esim voor Odido)

Alle mogelijke instellingen al uitgeprobeerd (S23+)


Graag hoor ik ideeën als jullie die hebben.

Beste antwoord door Smellysock

Smellysock schreef:

Beste,

Na 2 dagen op reis buiten Nederland krijg ik op geen enkele manier data via Odido netwerk. Nu in Italië, wel een sms ontvangen dat ik 40Gb uit mijn bundel zou kunnen gebruiken.
Vodafone werkt perfect op mijn telefoon. (dualsim, esim voor Odido)

Alle mogelijke instellingen al uitgeprobeerd (S23+)


Graag hoor ik ideeën als jullie die hebben.

OK, nadat ik zojuist behoorlijk gefrustreerd werd, en ik schreef dat Vodafone wel werkt, kreeg ik nog een laatste ingeving:

Het toeganspumt hernoemen naar de waardes van Vodafone, en dit werkt voor mij. In tegenstelling tot de standaard instelling én de uitleg op de Odido-site onder mijn toestel-type, heb ik het ‘type toeganspunt’ hernoemd naar “default,supl,xcap”, ipv “internet/default/leeg”, of standaard.

En voilà, direct gegevens beschikbaar.

Hoofdkantoor mag weer even blijven staan😬

 

Bekijk origineel

1 reactie

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2024
Smellysock schreef:

Beste,

Na 2 dagen op reis buiten Nederland krijg ik op geen enkele manier data via Odido netwerk. Nu in Italië, wel een sms ontvangen dat ik 40Gb uit mijn bundel zou kunnen gebruiken.
Vodafone werkt perfect op mijn telefoon. (dualsim, esim voor Odido)

Alle mogelijke instellingen al uitgeprobeerd (S23+)


Graag hoor ik ideeën als jullie die hebben.

OK, nadat ik zojuist behoorlijk gefrustreerd werd, en ik schreef dat Vodafone wel werkt, kreeg ik nog een laatste ingeving:

Het toeganspumt hernoemen naar de waardes van Vodafone, en dit werkt voor mij. In tegenstelling tot de standaard instelling én de uitleg op de Odido-site onder mijn toestel-type, heb ik het ‘type toeganspunt’ hernoemd naar “default,supl,xcap”, ipv “internet/default/leeg”, of standaard.

En voilà, direct gegevens beschikbaar.

Hoofdkantoor mag weer even blijven staan😬

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen