Skip to main content

Hoi,

 

ik ben deze maand overgestapt naar T-mobile en net aangekomen in de VS. Telefoon en data doen het niet. Met iemand chatten kan momenteel niet mbt customer service vragen en het 06 nummer bellen van de klantendienst dus ook niet 😖

 

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Hallo @Tom P 

Nieuwe klanten krijgen voor de eerste 2 maanden een blokkade op gebruik in het buitenland, bellen naar het buitenland, bellen naar servicenummers en op gebruik van betaalde sms diensten 

Deze blokkade wordt automatisch opgeheven nadat de eerste 2 facturen zijn betaald, de blokkade is er om klanten te beschermen tegen onverwachte hoge kosten.


Hoe kan ik dit laten opheffen?  Ik hoef niet “beschermd” te worden, ik wil bereikbaar zijn...

 


Hi @Tom P 

Ik zie dat Waqqas je al meer informatie heeft gegeven. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 


heb ik gedaan. dank je beide


Reageer