Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik op Ibiza!


Hallo ,

Vandaag samen met mijn moeder aangekomen op Ibiza. Wij zitten allebei bij T-Mobile, en wij hebben beiden geen bereik. Wat we al hebben gecheckt;

-We hebben beiden geen blokkade vanwege betaalachterstand

-We hebben beiden geprobeerd handmatig een netwerk uit te kiezen (Orange, Movistar o.i.d.), dit werkt niet

-We hebben de toestellen opnieuw opgestart, dit werkt niet

-Dataroaming staat gewoon aan

 

Als ik ga chatten met de chatbot, kan ik uiteindelijk geholpen worden door een medewerker, welke wij zelf moeten bellen. Maar dit kan dus niet want we hebben geen bereik!! Kortom geen bereik te krijgen met de klantenservice!

 

Iemand enig idee hoe wij dit kunnen oplossen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi Esmee, ik heb ook direct eens meegekeken en ik zie dat er toch een blokkade stond op international roaming. De reden hiervoor heb ik via een privébericht naar je gestuurd. Ik heb de blokkade direct voor je opgeheven, dus je zou vanaf nu gewoon weer verbinding moeten kunnen maken met de netwerken Orange of Movistar!

Laat je het ons weten of het lukt? We zien je reactie graag tegemoet!

Ps. Toppers! @Waqqas @CrisTien @centaur 😎

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • 12 juli 2023

Allo @esmee.engelen 

Zijn jullie beide misschien nog geen 2 maanden klant? Nieuwe klanten hebben voor de eerste 2 maanden een blokkade op gebruik in het buitenland.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 juli 2023

Hoi , wij zijn beide al jaren klant.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 12 juli 2023

Hallo @esmee.engelen  Kijk eens in de App of website (jullie account) of er niets geblokkeerd is! 
 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 juli 2023

Hallo CrisTien, dit hebben we bekeken en er is inderdaad niks geblokkeerd. Vanuit de app staat alles op “toestaan” dus ook internetten in het buitenland. Ook geen openstaande facturen dus daar kan het ook niet aan liggen


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 12 juli 2023

@esmee.engelen  Het kan te maken hebben waar jullie precies zitten,
Hopelijk kunnen de moderators helpen. Vraag ondertussen even in het hotel of er meer mensen last van hebben?!


 


centaur
  • is een Top Poster
  • 443 reacties
  • 12 juli 2023

Kan je een andere provider selecteren op je mobiel. dus een andere provider die op ibiza aktief is?


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Esmee, ik heb ook direct eens meegekeken en ik zie dat er toch een blokkade stond op international roaming. De reden hiervoor heb ik via een privébericht naar je gestuurd. Ik heb de blokkade direct voor je opgeheven, dus je zou vanaf nu gewoon weer verbinding moeten kunnen maken met de netwerken Orange of Movistar!

Laat je het ons weten of het lukt? We zien je reactie graag tegemoet!

Ps. Toppers! @Waqqas @CrisTien @centaur 😎


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen