Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon en eSIM, maar ik heb geen bereik. Ik heb de nieuwe eSIM meerdere malen geactiveerd via edin (omdat ik de oude eSIM en telefoon niet meer heb). Na activatie kom ik weer terug op de Odido inlog pagina en kan ik weer opnieuw de simkaart activeren. Mijn oude simkaart staat ook nog in het overzicht. De simkaart blokkeren hielp ook niet.

Hoe krijg ik het werken? De chatbot zegt dat ik de klantenservice moet bellen, maar dat gaat niet zonder bereik..

 

Hallo @Accountk ,

De snelste manier om geholpen te worden is. Om bij  een Odido shop naar binnen te lopen, vergeet niet je legitimatie mee te nemen.

Of je wacht op een reactie van een moderator, zorg wel dat je, je profiel bijgewerkt hebt. Dus je klantnummer, postcode, huisnummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

De moderators reageren meestal binnen 24 tot 48 uur.

Laat even weten als je de gegevens hebt ingevuld.


@soepkip67 bedankt voor de reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Reageer