Ik ben momenteel in Duitsland en heb een betaalregeling gaande waarbij ik nog de laatste betaling moet voldoen, de 30ste van de maand, die moet nog komen dus. Ik heb in andere topics gelezen dat er een blokkade ontstaat voor gebruik in buitenland als je betaalregeling heeft, maar dit is mij nooit verteld en ik heb geen achterstanden en betaal mijn rekening netjes. Graag vraag ik om wat hulp van jullie, want bellen gaat natuurlijk niet doordat ik geen bereik heb, maar op de t-mobile app geeft het ook aan dat ik geen blokkade hebt. Please help. Ik ben te afhankelijk van google maps geworden en wil de weg niet kwijt raken 🥺
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Bij een betalingsregeling krijg je oa een blokkade op het gebruik in het buitenland.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Wat je kunt doen is nu de laatste termijn betalen via iDEAL en dan zal de blokkade binnen een uur opgeheven worden.
Herstart altijd je telefoon ongeveer een uur na betaling.
Hoi
Er zijn meer zaken die horen bij een betalingsregeling.
Door de betaling van die openstaande factuur helemaal te voldoen worden alle beperkingen weer opgeheven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.