@Huubs96 Het lijkt erop dat de netwerken worden geblokkeerd, maar ik zie geen blokkade voor Roaming of andere bijzonderheden bij je abonnement. Had je ook al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Zou je in de instellingen van je toestel kunnen checken of de naam van het toegangspunt goed staat ingesteld? Je kunt dit checken in de instellingen > verbindingen > mobiele netwerken > namen toegangspunten > daar zou smartsites.t-mobile moeten staan. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten.
Mocht dat niet werken, zou het eventueel ook nog aan je simkaart kunnen liggen. In je account zie ik dat je nog gebruikmaakt van een oud Tele2 simkaart. Zou je voor mij een kruistest kunnen uitvoeren (als dit mogelijk is)? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Ik verneem het graag van je!