Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik + geen internet in buitenland

  • 19 May 2024
  • 9 reacties
  • 324 Bekeken

Ik ben onderweg naar Disneyland parijs en vanaf dat we België inrijden doet mijn bereik het totaal niet

 

Data roaming staat aan!

Ik heb al geprobeerd handmatig te verbinden op een ander netwerk niks werkt

 

Zover ik zie heb ik ook geen blokkades op m'n abbonement 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hanszwolle 

Heb je misschien een openstaande betaling of heb je een betalingsregeling lopen waardoor Odido een blokkade kan plaatsen voor gebruik in het buitenland?

Hallo @Hanszwolle 

Heb je misschien een openstaande betaling of heb je een betalingsregeling lopen waardoor Odido een blokkade kan plaatsen voor gebruik in het buitenland?

Die had ik lopen maar is betaald voor we vertrokken

 

Reputatie 7
Badge +15

@Hanszwolle 

Staat alles nu als betaald in je Odido account? Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan meekijken.

Reputatie 7
Badge +14

Heb je via Ideal betaald of handmatig overboeken. In dat laatste geval kan het 3 werkdagen duren voordat je betaling in je account is verwerkt.

@Hanszwolle

Staat alles nu als betaald in je Odido account? Zorg dat je klantnummer in je community profiel staat zodat een moderator kan meekijken.

Alles staat op betaald,

Ik ga vandaag ff bellen naar de

Waar vind ik m'n klant nummer? 😅

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hans, superleuk dat je naar Disneyland Parijs gaat! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Gaat het om het nummer **80? Ik zie dat er vannacht een blokkade is opgeheven. Lukt het inmiddels om verbinding te maken? In Frankrijk kan dit met de netwerken Orange en Bouygues. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Goedemorgen Hans, superleuk dat je naar Disneyland Parijs gaat! Je moet natuurlijk gewoon verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Gaat het om het nummer **80? Ik zie dat er vannacht een blokkade is opgeheven. Lukt het inmiddels om verbinding te maken? In Frankrijk kan dit met de netwerken Orange en Bouygues. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het werkt nu ongeveer een uurtje via bouygues

Bedankt voor de reactie in iedergeval 😁

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het werkt, Hans. Dan wens ik je héél veel plezier in Disney - maar dat gaat denk ik wel lukken! 😁

Reageer