Wat het nog frustrerender maakt, is dat jullie op de website continu blijven verwijzen naar “bel ons”, of “we sturen een authenticatiecode per sms”. Maar dat kán dus helemaal niet als je geen bereik hebt. Waarom is er geen enkel klantcontact via e-mail, chat of formulier beschikbaar voor mensen die in deze situatie zitten? Het is echt onbegrijpelijk dat die optie ontbreekt. Gelukkig kan ik nu via wifi deze mail sturen, maar dit zou veel laagdrempeliger moeten
Ik kon mijn ouders niet laten weten dat mijn zoontje en ik veilig zijn aangekomen.We konden de transfer naar onze huurauto niet bereiken, met als gevolg dat we met een dure taxi moesten reizen.
Ik heb geen toegang tot navigatie, wat onze hele vakantieplanning beïnvloedt.
Jullie klantenservice is onbereikbaar voor mij doordat ik géén bereik heb. Ironisch en frustrerend.
Wat mij het meest stoort is dat dit wordt weggezet als een “reguliere storing”. Dat is het niet. Dit is een structureel probleem dat Odido onvoldoende serieus neemt, terwijl ik hier wél voor betaal. Zo is het met mijn vaste internet abonnement ook maaaanden gegaan en heb hier nooit een vergoeding voor gehad.
Ik eis zsm;
Een directe en blijvende oplossing, zodat ik weer bereikbaar ben en mijn abonnement kan gebruiken waarvoor ik betaal.
Een financiële vergoeding voor de gemaakte extra kosten én de stress, onveiligheid en ongemak die dit heeft veroorzaakt.
Ik verwacht binnen 48 uur een inhoudelijke reactie. Indien dit niet gebeurt, overweeg ik verdere stappen.