Goedemorgen Nicole, bedankt voor de terugkoppeling en bedankt voor de screenshots van de speedtests! Ik heb meteen verder met je meegekeken en ik zie dat je een verouderde simkaart hebt. Je kan het zelf nog eens controleren. Op je simkaart staat een iCC-nummer dat begint met 8931162112. Dit maakt het voor ons duidelijk dat de simkaart verouderd is. Een nieuwe simkaart moet het probleem oplossen en je een 5G verbinding geven. De snelste en makkelijkste manier voor een gratis nieuwe simkaart is om naar één van onze shops te gaan. De nieuwe simkaart kan namelijk direct ter plekke geactiveerd worden. Ik kan ook een nieuwe simkaart opsturen, maar dit duurt enkele dagen voordat je 'm in huis hebt. Voor het activeren zou je dan ook de klantenservice moeten bellen, dus dat is niet ideaal. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen.
Heb je toch liever dat ik een nieuwe simkaart opstuur? Dan doe ik dit uiteraard ook met alle plezier. Laat het me maar weten! 😊