Beste Odido Community Team,
Hierbij wil ik een formele en zeer serieuze klacht indienen over de aanhoudende en onacceptabele problemen met mijn mobiele abonnement. De dienstverlening waarvoor ik betaal, wordt stelselmatig niet geleverd.
In de afgelopen periode heb ik op meerdere momenten te maken gehad met een volledige onderbreking van de mobiele service. Concreet gaat het om de volgende data:
-
17 juni 2024
-
25 juni 2024
-
30 juni 2024
-
2 juli 2024
-
26 juli 2024
-
1 augustus 2024
Elk van deze storingen duurde langer dan 12 uur, waardoor ik gedurende lange periodes volledig onbereikbaar was en geen gebruik kon maken van mobiele data. Dit is een volstrekt onacceptabele situatie.
Ik heb meermaals geprobeerd dit probleem via de officiële weg aan te kaarten door het klachtenformulier op uw website in te vullen (te vinden via deze link: https://www.odido.nl/service/contactformulier ). Tot op heden heb ik echter geen enkele inhoudelijke of duidelijke reactie van uw kant mogen ontvangen. De door mij verzochte documentatie en schriftelijke toelichting over de oorzaak van deze storingen zijn volledig uitgebleven. Bovendien is mij geen enkele vorm van compensatie of terugbetaling aangeboden voor de periodes waarin ik geen service had.
Gezien de ernst, de herhaling van de problemen en het gebrek aan enige constructieve reactie van uw klantenservice, is mijn vertrouwen in uw bedrijf volledig verdwenen. Daarom eis ik per direct het volgende:
-
Een prompte en redelijke financiële vergoeding (terugbetaling) voor alle periodes waarin de dienstverlening heeft gefaald.
-
De onmiddellijke, kosteloze en voorwaardenvrije beëindiging van mijn contract. De voortdurende wanprestatie van uw kant rechtvaardigt een onmiddellijke ontbinding van de overeenkomst.
Zoals vereist voor de Community, heb ik al mijn persoonlijke gegevens, ingevuld en opgeslagen in mijn profiel. Ik verwacht dat u deze gegevens gebruikt om mijn klacht onmiddellijk in behandeling te nemen.
Ik zie uw spoedige en adequate reactie, met daarin een bevestiging van de contractontbinding en een voorstel voor de terugbetaling, met de grootste urgentie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Long