Skip to main content

Hoi, ik krijg geen verificatie SMS binnen vanuit Facebook. Hierdoor kan ik niet meer in mijn account. Kan het zijn dat T-mobile dit tegenhoudt? Ergens las ik dat als ik van T-mobile een sms code ontvang, het allemaal weer zou moeten werken. Hoe kan ik die aanvragen?

Hallo @hylke meiners 

Dit probleem treedt meestal op bij een nummer dat is meegenomen van een andere provider. Weet je toevallig nog hoe vaak je nummer is meegenomen middels nummerbehoud en hoelang ben je hier al klant?

Mogelijk wordt de sms ergens tegengehouden.


Dank voor je reactie. Ik heb eerder inderdaad bij Telfort en KPN gezeten. Ik ben nu sinds begin dit jaar klant bij T Mobile. Wat zijn mijn opties om ervoor te zorgen dat die blokkades opgeheven worden?

 

 


@hylke meiners 

Een moderator zou dit kunnen laten onderzoeken waar het precies mis gaat. Ontvang je wel sms verificaties van andere instanties of is het alleen Facebook?


Een moderator van T-mobile?

Ik heb net met T-mobile zakelijk gebeld (nr. is zakelijk). Die komen niet veel verder dan te zeggen dat ik mijn mobiele telefoon opnieuw moet opstarten en sim eruit en weer in moet stoppen. Dat gaat het verschil natuurlijk niet maken.


Precies hetzelfde probleem hier.

Merkte enkele dagen geleden dat ik voor zover ik weet enkel van Oculus/Meta(=Facebook) geen verificatie codes kan ontvangen.

Ander toestel op hetzelfde netwerk kan dit wel. Ben zelf inmiddels al zeker weer zo'n anderhalf jaar T-mobile klant schat ik (eerder KPN) en kan tot op heden wel berichten van Amazon, Google en anderen ontvangen. Ik las in andere topics al dat dit voorkomt maar probeer nu het juiste kanaal (moderator) te vinden om dit opgelost te krijgen.

 


Hi allemaal,

Ik wil dit voor jullie uitzoeken. Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip waarop je wel een sms had moeten ontvangen en om welke dienst het gaat. Dan maak ik een case aan voor onze technische specialisten. 


Reageer