Skip to main content

Hi,
Sinds overstap naar Odido (thuis en mobiel) werkt Eufy camera niet meer via het mobiele netwerk. Via wifi krijg ik wel beeld te zien. 
 

Al geprobeerd: 

  • Eufy meerdere malen gereset en opnieuw geïnstalleerd, bedraad en via wifi. 
  • APN op mobiel opnieuw ingesteld en op IPv4 gezet in plaats van IPv6. 
  • 5G op router uitgezet. 
  • Simkaart opnieuw geplaatst en mobiel herstart. 

Hiervoor bij een andere provider werkte het wel gewoon. Maar sinds overstap naar Odido dus niet meer. 
Graag jullie advies. 

Hi Iris, van harte welkom op de Community en leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt! Eufy moet het natuurlijk wel gewoon doen en ik help je hier graag bij. Zou je onderstaande stappen willen proberen:

  1. Data uitschakelen
  2. App openen
  3. Data inschakelen
  4. Stream openen

In dit topic vind je nog een andere geboden oplossing vanuit Eufy zelf. Ik hoor graag van je of bovenstaande stappen werken! 😊

 


Reageer