Ik probeer de klantenservice al een paar weken te bereiken wat best lastig is vanuit Thailand. Ik ben mijn simkaart kwijt dus ik dacht bestel een esim moet toch kennen internetten of bellen. Zoals je kan lezen in verschillende topic als ik de esim wil downloaden dan zit de pagina op slot. Ik heb de qr ook niet in de mail ontvangen. Wel een bevestiging dat de simkaart actief is maar dat is het. Wat nu te doe ?
Goedemorgen, allereerst van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in Thailand! Ik snap volkomen dat je bereikbaar moet zijn en ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie inderdaad dat de eSIM wel actief staat in het systeem. Ik heb de QR-code zojuist naar je gemaild. Laat je het me weten of het is gelukt met downloaden en activeren? Ik hoor het graag van je. Anders help ik je uiteraard graag verder!Â
Goedemorgen, allereerst van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in Thailand! Ik snap volkomen dat je bereikbaar moet zijn en ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie inderdaad dat de eSIM wel actief staat in het systeem. Ik heb de QR-code zojuist naar je gemaild. Laat je het me weten of het is gelukt met downloaden en activeren? Ik hoor het graag van je. Anders help ik je uiteraard graag verder!Â
Goedeavond marciano, dank je wel en dank je wel!!
Â
het is gelukt, de esim is geactiveerd op mijn telefoon. Heel erg bedankt voor de snelle oplossing.Â
Â
alvast een goed 2025 toegewenst.
Hi â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.