Skip to main content
Beantwoord

esim werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb zojuist een nieuwe eSIM gekregen en geactiveerd maar hij geeft geen service aan. Via de chat is er niemand beschikbaar maar nu kan ik niet bellen of gebeld worden helaas! 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Charrr_ van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe eSIM geactiveerd wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een nieuwe eSIM hebt geactiveerd. Deze staat op actief en ook juist gekoppeld bij je abonnement. Het simkaartnummer eindigt op ***27612. Kun je in de instellingen van je toestel dubbelchecken of je de juiste eSIM hebt gekoppeld in je iPhone? Had je na de activatie ook wel eens je toestel opnieuw opgestart? 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik hoor grag van je of het dan wel werkt! 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 15 maart 2025

Hallo ​@Charrr_ 

Had je hiervoor een fysieke simkaart en werkt die wel nog? Misschien is het activeren niet goed gegaan.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Nee ik heb altijd een eSIM gehad ik ben van telefoon gewisseld. Ik heb de eSIM verwijderd van mijn Samsung en met een nieuwe Qr toegevoegd op me iPhone 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 15 maart 2025

@Charrr_ 

Je kan het beste even langs een Odido winkel gaan, daar kunnen ze je direct helpen.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Helaas heb ik die mogelijkheid niet door ziekte. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3356 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hi ​@Charrr_ van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe eSIM geactiveerd wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat je een nieuwe eSIM hebt geactiveerd. Deze staat op actief en ook juist gekoppeld bij je abonnement. Het simkaartnummer eindigt op ***27612. Kun je in de instellingen van je toestel dubbelchecken of je de juiste eSIM hebt gekoppeld in je iPhone? Had je na de activatie ook wel eens je toestel opnieuw opgestart? 

Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik hoor grag van je of het dan wel werkt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen