Skip to main content

Ik ben overgestapt naar odido en heb een sim kaartje waar het nummer naar is overgezet.

die moet ik omzetten naar een eSIM. Dit lukt niet, ik heb al 2x de klantenservice gebeld die sturen me naar de winkel. Ik ben al 3x bij de winkel geweest die zeggen dat ze het niet kunnen of hebben oplossing als neem je er een 2e telefoon naast en wimpelen je af met andere onzin en verwijzen naar de klantenservice. How funny. 
 

inmiddels ben ik onbereikbaar voor al 4 dagen.

 

is er iemand bij odido die dit wel kan oplossen?

 

Ku je (voorlopig) dat kaartje niet in een telefoon doen? Dan ben bereikbaar..


Hi Rianne, van harte welkom op de Community en welkom bij Odido! Wat apart dat het niet lukt om je simkaart om te zetten naar eSIM en dat mijn collega's je hier nog niet bij hebben kunnen helpen. Ik zie in het systeem wel eSIM aan je abonnement gekoppeld staan. Is het inmiddels gelukt met het activeren van een eSIM? Zo niet: heb je toegang tot je Mijn Odido-account? Ik kan een eSIM voor je bestellen en klaarzetten. Je hoeft hem dan alleen nog zelf te downloaden en te activeren. Laat het me maar weten! 😄


Reageer