Skip to main content
Beantwoord

eSIM probleem

  • 20 december 2024
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Heb zojuist een nieuwe telefoon gekocht en wil dus een nieuwe esim downloaden. Echter om in mijnodido zakelijk in te loggen sturen je een sms ter vertificatie naar mijn telefoonnummer. Die kan ik dus niet ontvangen, omdat ik nog geen nieuwe esim heb geinstalleerd. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@punto96, wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht, ik wens je alvast heel veel plezier ermee! Wel zo fijn als je een nieuwe eSIM kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je huisnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Of is het inmiddels al opgelost? 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 2978 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Goedemorgen ​@punto96, wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht, ik wens je alvast heel veel plezier ermee! Wel zo fijn als je een nieuwe eSIM kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Kun je je huisnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! Of is het inmiddels al opgelost? 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen